2014. december 22., hétfő

Karácsonyi csoda ~ OuO



Sziasztok csipetkék , jó gyorsan eljött a karácsony , sokkal gyorsabban mint azt vártam. Nekem a karácsony idén kicsit másmilyen volt/ lesz mint máskor , mivel életeben először nem vagyok otthon ezen a napon. Meg kell mondjam itt egyáltalán nem észlelhető ennek az ünnepnek a közeledte , a nap 6 kor megy le mint nyáron , és a pálmafák sem hozzák meg az ember meghitt hangulatát . Az idő kellemesen hűvös , de még így is messze van az ilyenkor otthon lévő hőmérséklettől . Az emberek nyüzsögnek mint mindig , és semmi ünnepi hangulat vagy készülődés nincs. Pár hete még nagyon lehangolt a gondolat hogy az ünnepekre nem mehetek haza . Aztán megbékéltem hiszen nem ért meglepetés ha úgy vesszük ezt már akkor tudtam mikor kijöttem. Yang azonban eltökélte hogy idén igen is lesz karácsony ha nem is olyan mint az otthoni , de igyekezett újra ünnepi hangulatba hozni :) Előző héten kaptam meg a karácsonyi csomagot otthonról amit nagy izgalommal bontogattam ( igennem vártam meg 24-két ) mert a csomagban pár apró dekoráció lapult amit nagyon szerettem volna kitenni a szobámban hogy egy kicsit meghittebb legyen. A facebook-on már láthattatok képet az anyukám csinálta kis mécsesről ami annyira tetszik. Persze Yangnak és a családjának is lapult a dobozban sok kis meglepetés. Elterveztük hát hogy mivel itt szerda egy átlagos nap lesz , mi megtartjuk a kis karácsonyunkat az előtte való hétvégén , mert az utána következő csak 1 napos lesz az újév miatt ( le kell dolgozni egy napot ). Yang azt mondta mivel ez egy jelentőségteljes esemény meg kell adni a módját. Azt megbeszéltük hogy vacsorázni megyünk , és kicsit nagyobb dolog lesz mint a hétköznapokon szokásos vacsorák de minden más titok volt. Szerdán még Yang puhatolódzott , de így sem tudtam rájönni mit tervez , meg nem is szerettem volna elrontani a meglepetést , szóval csak annyit mondtam hogy ne tengeri kaja legyen :DD Csütörtökön megkaptam az instrukciókat hogy ne egyek ,és szépen öltözzek föl , ( ami az itteni ruhatáramhoz mérve , elegáns ) .

KÉSZÜLŐDÉS :

Már alig vártam a péntek estét ..egész nap nem ettem csak apró gyümit meg ilyesmit ...A ruháimat előző nap kimostam így hálaistennek megszáradtak a hideg idő ellenére is . A készülődés a legjobb része a karácsonynak , amikor az egész napos várakozás után az ember kicsinosítja magát , és készen áll a meglepetésekre  , az ünneplésre . Ahogy készülődtem esküszöm nektek pont olyan volt mint otthon..mikor az ember megadja a módját , jól érzi magát , izgatott és boldog . 
Nem vittem túlzásba , úgy értem nem akartam valami extra sminket vagy ilyesmit csinálni , csak visszafogottan , azt a parfümöt használtam amit tavaly karácsonyra kaptam anyukámtól , teljesen az ünnep hangulatát idézi számomra..A kedvenc hosszú ujjú fekete ruhámat vettem fel, leggings , és a fekete bokacsizma ami szintén a csomagban érkezett ( mert itt nem lehet 39-es méretet kapni XD ) Szóval egyszerű és letisztult kinézetet akartam , egyedül a fülbevalónak raktam be kicsit feltűnőbb darabot. Mikor elérkezett a megbeszélt időpont , mire kész kell legyek , már éhes is voltam kellő képen meg izgatott is . Yang kicsit késett , 10-15 percet , addig a Jhon Carter című filmmel kötöttem le magam , ami lehet csak a  várakozás miatt nem jött be annyira ...vagy tényleg nem olyan izgalmas ? XD Aztán végre meghallottam a kis kopogást az ajtómon .. Yang nagy military kabátot viselt olyan zöldet mint nekem van . Összekaptam a táskám , a fényképezőm , stb ..Innen kezdődtek az izgalmak mivel Yang kérdezgetett hogy van e ötletem , persze nem volt. Én meg kérdezgettem hogy láthattam én már ezt a helyet egyáltalán ? Persze sehogy sem derült ki hogy hova megyünk , amin Yang elégedetten szórakozott. Száguldottunk a kismotoron , mikor feltűnt előttünk Chiayi egyik plázája a háromból " a Nice plaza"Nem gondoltam hogy oda megyünk de ahogy megláttam , sejtettem hogy valami köze lesz hozzá. Így is történt leparkoltunk ahol általában szoktunk ha itt van dolgunk. Yang össze vissza kacskaringózva vezetett , ide oda , és mikor azt hittem ott vagyunk , hirtelen irányt váltottunk..ezen jól szórakoztunk ,mert már nagyon kíváncsi voltam hova fogunk kilukadni. Megkerülve az épületet egy hotel bejárata , vele szemben az út túloldalán pedig egy aranyos kis fehér , vintage stílusú étterem állt. Azt hittem oda tartunk , de ahogy fordultam volta a zebra felé , Yang a másik irányba terelt. 

A HOTEL : 

 Belépve még mindig nem hittem igazán hogy ide jövünk , de aztán amikor Yang mondta hogy megjöttünk , teljesen elolvadtam .. Az étterem a 7-ik emeleten volt , de nem egy volt az egyetlen meglepetés , a liftben Yang levette a kabátkáját , ami alatt ing és nyakkendő volt ( mindig mondtam neki hogy , jaj sosem láttalak még nyakkendőben élőben ) Íme egy két kép , ezeket már kifelé menet készítettem , de amikor megérkeztünk csak ámulni bírtam fényképezni nem :D 

 

Utazunk felfelé 
:)
 

Ahogy felértünk a hetedik emeletre , ez a látvány fogadott .. olyan monumentálisra volt kialakítva a tér hogy csak pörögtem magam körül , a kép sajnos nem adja vissza igazán milyen is volt ott ülni .
OuO Aztán ahogy egyik ámulatból a másikba estem, az asztalunkhoz kísértek minket.


Ez az addig eszel ameddig bírsz kategóriájú étterem volt. A vacsora mellé még élő zenét is kaptunk :) Nagyon nagyon hangulatos volt. :)


Körbe , különböző országok ételeiből lehetett választani , egészen a japán konyhától az európain át minden volt. Mikor ledobtuk a kabátot , úgy döntöttünk egy felfedező kört  teszünk és aztán eldöntjük hogy a Round1" mi lesz ...mert hogy több kört is mentünk ám OuO

Egy kis videó : Yanghoz beszélek a hátam mögött :D


Itt voltak a saláták , édességek , kenyérkék , szószok stb OuO 


Yang első körben a japán ételeket célozta be , tengeri herkentyűk és a többi ..igazából majdnem minden körben valami tengeri dolgot evett.
Nem tudom ez mit ábrázolt eredetileg de így is jól nézett ki OuO


  Susik fogyóban ~


Meg kell mondjam ennek az összeállításnak nagyon tetszett a színe , csak emiatt majdnem rászántam magam hogy belekóstolok de nem.. annyira nem bírom megenni a halas dolgokat hogy inkább úgy döntöttem jobb a békesség :D


Kérésre ennél a standnál , göngyöltek is különböző kis tekercseket :)
Yang abszolút elégedett " Im on a sea" food diet - i see food and i eat it "


Nekem az európai stand jobban tetszett , és úgy döntöttem körülnézek. A sütőtök krémleves isteni finom volt , mert hogy azt ettem , másodiknak pedig karácsonyi egybe pulykát sütöttek , abból kértem egy szeletkét , áfonya mártással és salátával isteni volt !


Íme a tányér..mivel egész nap nem ettem , még jobban esett , és jó volt mert nem nehéz dolgokat ettem összevissza , habzsolva , hanem viszonylag egész este könnyű salátákat , husit , stb . a fagyit leszámítva :D

Európai stand


Ez a pulyka szeletke , sajtos brokkoli , sült paprika , koktél paradicsom salátával.


Második körben a saláták felé mozdultam .
Parmezános cézár sali , csípős csirke husi és ananász ..bocsánat hogy nem éles a kép , egyrészt kicsit kapkodtam a fényképezéssel , másrészt a fények nem voltak annyira jók :)


Yang másodjára , újabb kis áldozatokkal tért vissza , meg egy szép szelet stake-el :D


Aztán jöhetett a desszert amit közösen szedegettünk össze .. én igazából nem terveztem sokat enni mert pont jól voltam , de a fagyinak nem bírtam ellen állni . OuO

Vörösboros zselé bogyókák O3O


Haha nehogy valaki megegye :d


Választottam magunknak , karamellt , csokis mentát ,  és  tejes fagyit..
A karamella isteni volt olyan erős íze volt mint otthon a bocis karamellának ..a mentás csoki is fantasztikus volt nagyon erős volt a menta benne :) ( aroma..gondolom ) Mellé választottam egy szeletke mézdinnyét és ananászt , mindezt kicsit leöntöttem mézzel ..szavakba nem lehet önteni..Yang megkérdezte hogy nem túlzás egy kicsit a méz ? Egy pöpet elbizonytalanodtam de nem ! Bátran próbáljátok ki :DDD


Ananász smoothie
OuO


Mival a fagyit kicsit kisajátítottam...ettem..megettem..:D Yangnak a sütikék maradtak
Volt cream bulé , epres süti , pomelós meg vörösboros zselé bogyó meg egy csúnya " cica keksz ..Yang szerint OmO szegény..


Mindezek után hallgattuk még kicsit a zenét , beszélgettünk , majd kezdtek elszállingózni az emberek , és lassan kürült az étterem. Mi is össze szedtük magunkat , és indultunk. Még pár képet készítettünk a vacsora után . :)


 

Ezután kicsit sétálgattunk még a plázában , majd haza indultunk..Az egész este nagyon meghittre sikerült . Igazi karácsony volt. 

Másnap reggel jó sokáig aludtunk , kint süvített a szél és megjött a hideg OUO 
Szombat estére terveztük Yangéknál a karácsonyt . Délben elmentünk ettünk egy kis csirkés rizst , mivel már bőven ebédidő volt. szegény Yangnak a telefonja tönkrement , az aku hiába van föltöltve percek alatt lemerül OmO , Valószínűleg kell egy újat vennie , ezért bekukkantottunk a telefonos boltba . Yang Iphone 6 plust nézett ki ..nézem nézem...mondom pont olyan mint az enyém ..elővettük hogy összehasonlítsuk , egy az egybe , csak az enyém vékonyabb , és a menü gomb helyett nekem érintő felület van :DD 
Mire hazaértünk már jócskán délután volt ..Yang anyukája hotpot"-ot szeretett volna készíteni , és kellettek hozzávalók , így felkerekedtünk vásárolni. Én is megvettem a kis vacsorámat " vacsoránkat , mert amikor főzök Yang is mindig enni akar belőle. 
A gyerekeknek délután mondtuk hogy este lesz egy kis meglepetés , amitől úgy bepörögtek haha ~


Vacsi után kicsit tévéztünk majd jött a Karácsonyozás OuO 

Az otthonról kapott ajándékokhoz mi is hozzátettünk picit , így a mézes kalács és az apróságok mellett még volt egy két dolog.  OuO 

Mindenki nagyokat nevetett , és csak úgy ujjongtak egy egy dolognál. Az csomaghoz mellékelt levél az én családomtól szintén nagy boldogságot okozott , Yang anyukája és nővére nagyon meghatódtak tőle. Aztán közös mézeskalács díszítés kezdődött , és karácsonyi puding főzés .  OuO

Kisebbik lány akcióban OuO 


Haha minden képen csak 3 db van mert ahogy feldíszítették már tolták is a fejükbe :D


A karácsonyfák tök szépek lettek , csak sajnos a cukormáz , nyár óta a szobámban állt és kicsit nehéz volt ki szuszakolni .


Szoknyás kis csillag


Nagyobbik lányka alkot OuO 


És a csúnya de finom puddingok OUO


A szombat is nagyon hangulatos volt , és jó érzés volt családi körben lenni , " ha nem is az én családom" ..Vasárnap Yang elvitt egy apró kis helyre 30 percnyire tőlük , ami szintén tüneményes volt . Viszont úgy döntöttem ezt a következő bejegyzésbe teszem bele , mert ez most a karácsonyról szól . Holnap eljön a  nap amit gyerekként mindig úgy vártunk. Ahogy az ember felnő amit szeretne legtöbbször már nem vehető meg pénzért. És család nélkül , vagy olyanok nélkül akiket szeretünk a karácsony tényleg semmi. Szóval érezzétek nagyon jól magatokat ezen a csodás napon, tegyétek olyanná amilyenné szeretnétek , és egyetek sokat helyettem is :D Ha minden jól alakul lehetséges hogy februárban hazalátogatunk . 

Boldog Békés Karácsonyt Kívánunk ! 

Li&Yang 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése